Orange dress

Witam moi kochani! Za oknem deszcz więc by rozpromienić Wam trochę dzień wrzucam parę zdjęć bardzo zwiewnej i wygodnej sukienki. Ciągle mam nadzieję, że upały wrócą...
Jednak pomarańczowy kolor mimowolnie przywołuje jesień. Dodatkami są dziś klasyczny i nieskomplikowany naszyjnik, który podbił niedawno moje serce i kilka perełek na nadgarstku ;) Pierwszy raz na tym blogu prezentuję buty na obcasie. Mam nadzieję, że Wam się podobają gdyż było to dla mnie zadanie wysoce ekstremalne ponieważ ziemia w wybranych przeze mnie miejscach była nadzwyczaj miękka. Nie przeszkodziło mi to jednak by dotrwać do końca sesji w jednym (i niepołamanym) kawałku ;))
A teraz zabieram się powoli do wymyślania jesiennych zestawów...
Do szybkiego zobaczenia! 
Zapraszam: Lookbook











1 komentarz: