Black coat

Witam wszystkich po tak długiej przerwie! 
Chyba najdłuższej w historii tego bloga, mimo to strasznie cieszę się,że w końcu udało mi się znaleźć znowu czas na nowego posta. Mam też nadzieję, że zimowe dni już się skończyły i można będzie już niedługo wskoczyć w trochę luźniejsze i przede wszystkim lżejsze ubrania. Tym razem na zewnątrz nie było zbyt ciepło, jednak postanowiłam skorzystać z tych kilku promieni słońca i oto jest! Długo wyczekiwany post! 
Ci którzy śledzą mojego bloga wiedzą, że lubię ascetyczny styl, a co często idzie z tym w parze monochromatyczne barwy. Natomiast nie twierdzę, że kolor + prosty ubiór są złe. Przeciwnie! ;) Ja również często i przy tym bardzo chętnie ubieram czarny żakiet ( to jedna z moich ulubionych części garderoby), łącząc go z rażąco- żółtą koszulą. I tak i tak jest dobrze ;D Szalejmy, łączmy i NOŚMY żakiety jak się tylko da! A sposobów na to są miliony. Chętnie poznam też Wasze opinie na temat łączenia ze sobą kolorów (inne opinie oczywiście też są mile widziane ;) 
W tym poście jednak nie na żakiet pora, dziś w głównej roli przedstawiam Wam klasyczny 
(i prosty ;)!) płaszcz. Jednak żeby nie był nudny dodano do niego złote guziki, które go nieco ożywiają. Już od paru sezonów modne są ów złote dodatki, które świetnie się sprawdzają dosłownie wszędzie! Jak już wcześniej wspomniałam, czarny lubię łączyć z białym i co najważniejsze nie musi to wcale być nudne! Klasyczne tak! Nudne?! Absolutnie nie! 
Wybrałam więc białą bluzkę. A co! Tyle, że w paski, które moim zdaniem ożywiają zestaw (podobnie jak wspomniane guziki). Na temat legginsów nie będę już chyba więcej wspominała. Może tylko tyle, że też je uwielbiam. Pewnie dlatego, że kiedy nie wiem co założyć, one zawsze idealnie do wszystkiego pasują. Na koniec wybrałam ciemno zielone botki, żeby nie było tak szaro buro i torebkę kopertową w odcieniu pistacjowym (lub jak kto woli miętowym):) 
Mam nadzieję, że Podoba się Wam mój "klasyczny zestaw na każdą okazję". 
I po raz ostatni raz powiem: KLASYKA NIE JEST NUDNA!... 
Pozdrawiam Was Kochani! 
...i do zobaczenia wkrótce :D
Zapraszam: Lookbook

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz